Wikia

Dionne Slagter is een Nederlandse celebrity. Ze is bekend geworden door haar YouTube-kanaal, genaamd OnneDi. Daar upload ze nog steeds op, maar tegenwoordig is ze ook zangeres en actrice.

CarrièreEdit

Dionne begon met haar YouTube-kanaal in 2011, toen nog onder de naam 'Dionnetje1990'. Later heeft ze de naam gewijzigd in Onnedi. Dit is nog steeds haar YouTube-kanaal waar ze vandaag de dag actief op upload. In haar video's test ze vooral allerlei verschillend speelgoed uit. Soms verloot ze wat ze getest heeft ook aan haar kijkers.

Dionne Slagter begon haar acteercarrière in 2016. Ze had dat jaar een rol in de film Kappen!. In 2017 speelde ze in twee films, namelijk 100% Coco en De familie Slim. Ook sprak ze dat jaar een stem in in de animatiefilm The Boss Baby en speelde ze in de televisieseries SpangaS en Dare.

In 2017 bracht Dionne haar eerste single uit, genaamd 'You Be You'. Het nummer was een succes op YouTube en heeft inmiddels meer dan 2,5 miljoen weergaven op de website. Ze zong in 2017 ook de titelsong van de film 100% Coco, waar ze zelf ook in speelde.

Dionne deed in 2018 mee aan het programma It Takes 2, waarin bekende Nederlanders die (nog) niet bekend zijn om hun zangtalent gaan zingen. Ze zat in het programma in het team van Marcel Veenendaal en wist de competitie uiteindelijk ook te winnen.